Kako rade drugi sistemi mrežnog marketinga?
U svim drugim sistemima, obavezan si da prvo kupiš neki proizvod svog sponzora da bi se uključio i nakon toga stvaraš svoju mrežu, organizuješ prezentacije na kojima ubjeđuješ buduće članove o koristi tih proizvoda. Svaki član, koji se uključi, ima obavezu da mjesečno kupuje proizvode, bez obzira da li je nešto zaradio ili nije. Uz to im se nude i neki propagandni materijal, kojeg su obavezni da kupe, što im sve povećava troškove.
Osobe koje se ne snađu u tom poslu, najčešće, nadajući se, da će nekada uspjeti, samo postaju kupci proizvoda i ne šire svoju mrežu, jer ih njihovi mentori nijesu dovoljno obučili da shvate sistem posla. Poslije nekog vremena, razočaraju se i napušte posao. Najčešće, zbog toga, što ih njihovi mentori slabo vode ili što su neke sumnjive osobe pokrenule posao radi sopstvene brze zarade.
Organizovanjem tih poslova često su se bavile osobe, koje su vidjele šansu za brzu zaradu, koristeći potrebu ljudi, da pronađu posao i da zarađuju, pri tom im nudeći lažnu nadu za basnoslovnu i brzu zaradu.
Organizovanjem tih poslova često su se bavile osobe, koje su vidjele šansu za brzu zaradu, koristeći potrebu ljudi, da pronađu posao i da zarađuju, pri tom im nudeći lažnu nadu za basnoslovnu i brzu zaradu.
Upravo, te osobe su iskompromitovale mrežni marketing, do te mjere, da je stvoreno nepovjerenje kod većine ljudi, koji na samu pomisao o mrežnom marketingu, odbijaju bilo kakav razgovor a kamoli uključenje u posao.
Нема коментара:
Постави коментар