Strategija za komunikaciju na Facebooku:
Da bi mogli upostaviti komunikaciju na zadatu temu sa prijateljima, potrebno je poznavati neke osnove psihologije ljudi, koja je karakteristična za društvene mreže i dovoljno je izgrađena, da se mogu izvući neki zaključci, koji se prvenstveno odnose na radnje, koje treba raditi i koje vas vode ka uspjehu.
Da bi mogli upostaviti komunikaciju na zadatu temu sa prijateljima, potrebno je poznavati neke osnove psihologije ljudi, koja je karakteristična za društvene mreže i dovoljno je izgrađena, da se mogu izvući neki zaključci, koji se prvenstveno odnose na radnje, koje treba raditi i koje vas vode ka uspjehu.
Da počnemo redom:
1) Kreiraj svoj profil.
2) Pronađi prijatelje
3) Komuniciraj sa prijateljima
I. Kreiraj svoj profil
Ova tema je posebno obrađena i samo je navodimo kao prvi korak u izgradnji komunikacije.
II. Pronađi prijatelje
Kako pronaći prijatelje za biznis?
Počnite sa vašim stvarnim prijateljima. Poslije se usmjerite na nove, nepozante osobe koje interesuje tema zarada.
Počnite sa vašim stvarnim prijateljima. Poslije se usmjerite na nove, nepozante osobe koje interesuje tema zarada.
Najbolji način da steknete prijatelja, je da ih zainteresujetee sa nečim, da im ponudite nešto vrijedno, da vas shvate ozbiljno.
Izaberi mrežu i fokusiraj se na nju. Ljudi će vas prije prihvatiti ako imate prijatelje.
Pošaljite poruku zajedno sa zahtjevom za prijateljstvo. Jednostavno napišite gdje ste ga pronašli i zašto ga stavljate za prijatelja: “ Zdravo, vidio sam te u grupi ljubitelja pasa a i ja sam tamo. Imam neku informaciju koju ću pokazat svijetu i volio bi te dodati za prijatelja da i tebe upoznam sa tim.“ Iskrena poruka kao ova u kombinaciji sa listom pravih prijatelja i nećete imati problema u dodavanju prijatelja.
III. Komuniciraj sa prijateljima
Ono šta se na MySpaceu zove komentar, na Facebooku je je Wall post. Na Facebooku se Wall post koristi kao glavna komunikacija i to svi mogu da vide. Wall post služi kao primarna komunikacija, pa na njemu možemo započeti sa konverzacijom sa prijateljima o biznisu.
Umjesto da mu odmah pošaljete promotivni sajt, započnite konverzaciju o biznisu. Pitajte ga čime se bavi, šta je po profesiji i navodite ga na priču o tome. Drugi prijatelji će pročitat konverzaciju i vi ste u igri. Nakon toga odlučite sami kad je vrijeme da se predstavi i vaš promtivni sajt. Svaka osoba je zainteresirana za nešto a ako mu ponudite nešto za šta je zainteresovan, vi dobijate!
Ako imate problema sa uključenjem ciljanih prijatelja jednostavno dodajte bilo koga, izgradite prijateljstvo, nađite za šta je zainteresovan, otiđite u PayDotCom ili Clickbank, nađite to i ponudite mu.
Jednostavno, strategija je ova:
1) Uključi prijatelje
2) Uspostavite zajedničke interese
3) Započnite konverzaciju o zaradi
4) Povećajte im interesovanje, dozvoljavajući im da
diskutuje o tome
diskutuje o tome
5) Pošaljite im promotivni sajt o zaradi
I zapamtite, na Facebooku, wall postovi su javni i sve konverzacije i affiliate linkovi biće viđeni.
To je odličan način za dovođenje prijatelja na vaš promotivni sajt i takav način promocije je dobrodošao.
To je odličan način za dovođenje prijatelja na vaš promotivni sajt i takav način promocije je dobrodošao.
Pridružite se grupama ili još bolje kreirajte grupu, jer svaki kreator grupe ima mogućnost da komunicira sa drugim članovima slanjem grupne poruke. To je jedini način gdje Facebook dozvoljava individualcima slanje velikog broja poruka jednim šutom. To je velika prednost da se poruka pošalje ubrzano.
Нема коментара:
Постави коментар