ovo je naslov LABELS koji stoji ispod zaglavlja

Komunicirajte uspješno



Strategija za komunikaciju  na Facebooku:
Da bi mogli upostaviti komunikaciju na zadatu temu sa prijateljima, potrebno je poznavati neke osnove psihologije ljudi, koja  je karakteristična za   društvene mreže i dovoljno je izgrađena, da se mogu izvući neki zaključci, koji se prvenstveno odnose na  radnje,  koje treba raditi i koje vas vode ka uspjehu.

Da počnemo redom:
1)    Kreiraj svoj  profil.
2)    Pronađi  prijatelje
3)    Komuniciraj sa  prijateljima

I.            Kreiraj svoj profil
Ova tema je posebno obrađena  i samo je navodimo kao prvi korak u izgradnji komunikacije.

II.          Pronađi  prijatelje
Kako pronaći prijatelje za biznis?
Počnite sa vašim stvarnim prijateljima. Poslije se usmjerite na  nove, nepozante osobe koje interesuje tema zarada.
Najbolji način da steknete prijatelja,  je da ih zainteresujetee sa nečim, da im ponudite nešto vrijedno, da vas shvate ozbiljno.

Izaberi mrežu i  fokusiraj se na nju. Ljudi će vas prije prihvatiti ako imate prijatelje.  
Pošaljite poruku zajedno sa zahtjevom za prijateljstvo. Jednostavno napišite gdje ste ga pronašli i zašto ga  stavljate za prijatelja: “ Zdravo, vidio sam te u grupi ljubitelja pasa a i ja sam tamo. Imam neku informaciju koju ću pokazat svijetu i volio bi te dodati za prijatelja da i tebe upoznam sa tim.“ Iskrena poruka kao ova u kombinaciji sa listom pravih prijatelja i nećete imati problema u dodavanju prijatelja.
Ciljajte ljude po grupama. Ljudi se priključuju onim grupama koje ih interesuju. One vam daju indikaciju o čemu su ljudi zainteresovani  i daju vam  način, kako da im priđete i promovišete im svoju temu.

III.       Komuniciraj sa prijateljima
Ono šta se na MySpaceu zove komentar,  na Facebooku je  je Wall post. Na Facebooku se Wall post koristi kao glavna komunikacija i to svi mogu da vide. Wall post služi kao primarna komunikacija, pa na njemu možemo  započeti  sa konverzacijom sa prijateljima o biznisu.
Umjesto da mu odmah pošaljete promotivni sajt, započnite konverzaciju o biznisu. Pitajte ga čime se bavi, šta je po profesiji i navodite ga na priču o tome. Drugi prijatelji će pročitat konverzaciju i vi ste u igri. Nakon toga odlučite sami kad je vrijeme da se predstavi i vaš promtivni sajt. Svaka osoba je zainteresirana za nešto a ako mu ponudite nešto za šta je zainteresovan, vi dobijate!
Ako imate problema sa uključenjem  ciljanih prijatelja jednostavno dodajte bilo koga, izgradite prijateljstvo, nađite za šta je zainteresovan, otiđite u PayDotCom ili Clickbank, nađite to i ponudite mu.
Jednostavno, strategija je ova:
1)   Uključi prijatelje
2)   Uspostavite zajedničke interese
3)   Započnite konverzaciju o  zaradi
4)   Povećajte im interesovanje, dozvoljavajući im da
      diskutuje o tome
5)      Pošaljite  im promotivni sajt o zaradi

I zapamtite, na Facebooku, wall postovi su javni i sve konverzacije i affiliate linkovi biće viđeni.  

To je odličan način za dovođenje prijatelja na vaš  promotivni sajt  i takav način promocije je dobrodošao.
Pridružite se grupama ili još bolje kreirajte grupu, jer svaki kreator grupe ima mogućnost da komunicira sa drugim članovima slanjem grupne poruke. To je jedini način gdje Facebook dozvoljava individualcima slanje velikog broja poruka jednim šutom. To je velika prednost da se  poruka pošalje ubrzano.


Нема коментара:

Постави коментар