Nakon godina u kojima je bilo presudno koga poznajete, došlo je vrijeme u kome je od presudnog značaja koliko poznajete samog sebe, tačnije, koliko dobro umijete sami sebe da predstavite.
Samoreklamiranje ili lični PR

Da biste prodali nešto, prvo kupcu morate prodati samog sebe, odnosno, lično, duboko uverenje u sebe i u proizvod koji nudite.
Želim da Vam ukažem na značaj sopstvenog imidža, kojega sami stvarate i kojega treba dalje, sve više da izgrađujete.
Dobra slika u javnosti jedan je od uslova za uspešan plasman nekoga ili nečega na tržištu.
Šta to zapravo znači?
Jednostavno je - koliko se dobro izreklamirate, toliko ćete dobro prodati svoj biznis.
Jednostavno je - koliko se dobro izreklamirate, toliko ćete dobro prodati svoj biznis.
Ostavite odličan prvi utisak na buduće saradnike i poslovne partnere sa lijepim, preglednim i korisnim web predstavljanjem
Niko vas neće promovisati, ukoliko to sami ne uradite.

Koristite prednosti društvenih mreža za ličnu promociju i stvaranje ličnog brenda.
To će biti vaše glavno sredstvo koje koristite u online biznisu.
Objavite sve svoje pozitivne osobine, obrazovanje, sklonosti, hobije, da li se bavite sportom ili koji sport obožavate, sklonosti ka umjetnosti ili nekim vještinama, vaša sfera interesovanja. To radite na jednostavan, prisan način. Negativnih osobina, naravno nemate. Pažljivo odaberite fotografije, koje će na najbolji način da odražavaju vašu ličnost. Pokažite svoju porodicu, svoje prijatelje.
Nemojte objavljivati: svoj fiksni tel. broj, svoju bližu adresu, brojeve bankarskih kartica, pasword ili fotografije koje vama kasnije mogu predstavljati neku neprijatnost.
Za vas smo odabrali neke interesantne linkove:
Zato, pronađi svoje najbolje osobine i prezentiraj ih drugima.
Počnite da od sebe stvarate brend.
Mi ćemo vam u tome pomoći!
Нема коментара:
Постави коментар